Logo

/Logo
­

Marokko Adventure 2015

, , , , ,

In maart 2015 beleefden 32 motorrijders onder leiding van Marokko Adventure een tiendaags motoravontuur. Maar liefst tien dagen lang werd er gereden daar het Atlas gebergte en de mooiste streken van Marokko. Wij ontwierpen een fraaie WordPress website die vooral in de voorbereiding een goed beeld gaf wat er allemaal te beleven zou zijn. Geïnteresseerden konden zich online inschrijven, informatie aanvragen en speciale cursusdagen bespreken. Tevens zorgde PromoSite voor de naadloze integratie met Facebook tijdens het evenement, waardoor ook het thuisfront uitstekend op de hoogte bleef van de verrichtingen en belevenissen van de deelnemers. Ook ontwierpen we logo en huisstijl. Dit kwam tevens terug in de gehele online uitstraling, een beurspresentatie en alle door ons geproduceerde documentatie, flyers, motorstickers, draaiboek etc.

Arjan Brouwer Motor Trading

, , , , ,

Arjan Brouwer Trading had een klassieke website en wilde graag een moderne look, maar ook de integratie van hun motoroccasions op de site, aanmelding voor nieuwsbrieven, formulieren voor de door hen georganiseerde cursussen en evenementen en een online shop. Dit alles realiseerden we met een WordPress website gebaseerd op het theme U-design. Daarnaast voegen we diverse plugins en de online shop van Woocommerce toe. Formulieren worden nu ook online opgeslagen, terwijl ook de iDeal betaalmethode is geïntegreerd bij de inschrijvingen en de online shop. De look-and-feel is modern en ook geschikt voor tablets en smartphones. Ook de SEO is stevig onder handen genomen, zodat de website hoog scoort op Google voor de meest relevante zoekwoorden en plaatsen in de wijde omgeving.

Dutch Dakar Adventure 2013

, , , ,

In maart 2013 ging de organisatie Dutch Dakar Adventure met een groep van 40 motorrijders op expeditie van het Spaanse Malaga naar het eindpunt Dakar in Senegal. Ons werd gevraagd hiervoor een mooie WordPress site te ontwikkelen en ook bij te houden gedurende de trip. Hier ging het vooral om de fraaie beelden die zo’n trip oplevert goed tot zijn recht te laten komen. In de voorbereiding ontwierpen we ook het logo en de huisstijl van de organisatie. Dit kwam tevens terug in alle door ons geproduceerde documentatie, flyers, motorstickers, draaiboek etc. Ook hebben we hun stijl doorgevoerd naar een Facebook pagina die elke dag de thuisblijvers op de hoogte hield van de verrichtingen van de rijders. Binnen enkele dagen was het aantal likes gestegen tot boven de 250, terwijl het bereik nog tientallen malen hoger lag. Een ongekend succes voor zo’n klein evenement.

Beach On Wheels 2013

, , , , ,

De organisatie Beach On Wheels wilde een nieuwe website voor hun evenement op 30 en 31 augustus 2013. De opdracht was duidelijk: Maak een website die er aantrekkelijk uitziet en die de twee aspecten Motoren en Muziek duidelijk aangeeft. Zorg er tevens voor dat bezoekers zich snel en eenvoudig kunnen aanmelden voor het evenement op beide dagen. Ook de hele administratieve afhandeling en de uitgifte van tickets voor bezoekers en inschrijfformulieren voor deelnemers dient via de site te verlopen. Betaling via iDeal was een must. We kozen voor het WordPress theme Soundboard en pasten die aan aan de gewenste uitstraling. We voegden diverse plugins toe en zetten de hele ticketafhandeling op. Het resultaat is een moderne aantrekkelijke website die veel techniek onder de motorkap heeft en geschikt is voor de uitgifte en scanning van e-tickets ter plaatse. Tenslotte werd ook het grootste deel van de content door ons zelf geproduceerd.